úterý 18. prosince 2012

skřítek to zvládne za mě

Nazdobíno, vyzdobíno, přezdobíno, valí se to na mě ze všech stran. Svítící rampouchy, koloušci, sobi, saně, sněhuláci, řetězy, žárovičky a zase žárovičky a ještě jednou celý vodopád žároviček a do toho všeho ještě navíc voškliví červení dědci ve všech velikostech, visící z oken, balkonů, houpající se na špagátě napnutém na zahradě od hrušky zase k oknu. Pro Boha! Proč? Asi je to nějaká novodobá hra na Vánoce, nebo co. Synek to kdysi při jedné předvánoční procházce nazval docela trefně: "Maminko, podívej! Cijkus!"
Na druhou stranu jsou už delší dobu na všech možných blocích vysloveně profesionální výtvory krásných domácích vánočních dekorací. Tak ty jsou pro mě nezvladatelné. Já zvládnu asi tak to, co jeden ušatý skřítek z keltské koledy. Když tak na něj koukám, jak mu to jde, asi si u něj něco objednám, protože času je málo.

10 komentářů:

  1. Jak budeš mít jeho adresu, dej vědět, ale doufám, že přijde potom také uklidit?!:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nevím, nevím. Možná budu sobec a nechám si ho jen pro sebe. Měl by toho pak moc a byl by příliš rozlítaný a pak by na ten úklid neměl kór čas :-)

      Vymazat
  2. Dittu, tak my mame sviticiho soba a par dalsich lampicek. A to jeste patrime k tem mene rozsvicenym :o) Me osobne se svetylka libi, i kdyz pochopitelne ceho je moc toho je prilis. Ar budes objednavat, tak mi rekni, chtela bych takhle hrat na housle :o) Mej se prima!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, jasne ze jsem napsala o extremu. Kdyz je to primerene a takove tak trochu tajemne (to znamená, ze je toho poskrovnu) je to fajn. Jinak, to co jsem vyjmenovala a vypada to, ze to vse je roztrouseno po nekolika domech, tak to jsem uz nekolikrat videla u domu jednoho a to jsem urcite neco opomenula vyjmenovat :-)
      Houslistka je dobra a pust si od ni na you tube skladbu Shadows - to je moc pekne.
      Uzij si v pohode tech poslednich par dni.

      Vymazat
  3. Díky, pošta došla. Teď , už jen to jaro...:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš vtipného syna, Dittu! Zrovna dneska jsem kolem jednoho cirkusu jela :o) ...až zrak přecházel :o)
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno,máš pravdu, že jdou z toho někdy oči šejdrem. Občas mám pocit, že z toho bude mít jeden epileptický záchvat :-)

      Vymazat
  5. Dittko,já jsem se řezala až mi slzy tekly!!!!!Také dobře vím jak to myslíš!!!Tvůj SYNEK je frajer! Někde je toho šíleně moc!!!Pa Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dajo, to mu bylo 4 nebo 5 let, neuměl pořádně R a znělo to dosti srandovně. D.

      Vymazat