čtvrtek 14. října 2010

kurz tkaní


Tak jsem se přihlásila na kurz tkaní. Narazila jsem na něj na fleru. Mám za sebou první hodinu a pokus o tkaní plátnové vazby. Začátek docela šel, ale ke konci se mi moje dílko nějak začalo rozlézat do stran. Prostě klasická začátečnická chyba.
No, jsem zvědavá, jak mi to půjde?!

5 komentářů:

  1. Ahoj Ditto, no máš můj obdiv a na čem to tkáš?
    To jsou desky do školy ,jestli dobře vidím, no to je bezvadný, že nemusíš na to mít bůhví co. Tak se těším jak to dopadne.

    OdpovědětVymazat
  2. netreba to vzdat....urcite sa to naucis...:) a tesim sa na vstky tkane vecicky co spravis, :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata, děkuji za slova podpory. Snad se naučím aspoň něco a taky jsem zvědavá, jak to dopadne.

    OdpovědětVymazat
  4. Dittuš, začínala jsem tkát také na kartonu, pak jsem pokračovala na dětském rámu na tkaní.Ke 40náctinám jsem dostala stolní stav od fi Dalin.Problém je shánění materiálu na tkaní a natahování osnovy...A vanilku si přidávám do moučkového cukru,dělávala to i moje babička, je to opravdu rozdíl :o)Děkuju za inspirace a pohodové dny Mokopa

    OdpovědětVymazat
  5. Mokopo, to jsi vážně dobrá. Myslím, že ke stavu to nedotáhnu, ale uvidíme?!
    S tím cukrem to babička dělala stejně. Mě to přijde trochu škoda, takže do něj dávám ty vydlabané lusky a to bohatě stačí. Pěkný den, Ditta

    OdpovědětVymazat